vineri, 23 august 2024

Micile cescute banale transformate si gata sa fie decorate cu flori de origami.

   Am primit in dar multe cesti desperecheate pe care nu pot sa le arunc. M-am gandit ca o reciclare este foarte necesara si transformarea mie mi se pare interesanta. Niciodata nu reusesc sa "vad" produsul final, mereu reusesc sa fiu surprinsa.

Asa a ajuns...
Forma intermediara....
                                                        
                                                              O forma intermediara....



                                                                Forma finala...

Forma finala





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un eveniment la care am ajuns intr-o zi fierbinte de 1 iunie.

 Am fost invitata sa ma joc cu multi copii care din pacate nu au intrat toti in cadru. Imaginatie si voie buna nu pot fi oprite nici macar a...